5 Ekim 2010 Salı

Marmara gemisinde Olay Çekim

Kurtlar Vadisi Filistin Gümbür Gümbür !

Kurtlar Vadisi Filistin'in sahneleri İsrail'in katliam yaptığı Mavi Marmara'da çekilecek. 

31 Mayıs'ta Gazze'ye insanı yardım götürürken Akdeniz'de İsrail askerlerinin 9 Türk'ün öldürüldüğü insanlık dışı baskına uğrayan Marmara Gemisi Kurtlar Vadisi Filistin filmi için hazırlanıyor.
Pana Film sanat ekibinden 6 kişi, geminin kaptan köşkü ve güverteyi, baskından önceki haline getirmeye çalışıyor. Kaptan köşkünün kırılan camlarının yerine yenileri takılıyor, zarar gören elektrik tesisatı tamir ediliyor. Dünyanın heyecanla beklediği filmin Mavi Marmara'daki çekimlerine Ekim ayında başlanılacak. 



Kurtlar Vadisi Filistin Konusu ;

Kurtlar Vadisi Filistin Sinema Filminin Konusu ;

Gazze'ye gönderilen insani yardım gemisi ele geçirilir.Polat Alemdar ve Ekibi bu olaya seyirci kalamayacaklarını bildirip,İsrail'e giderler.Ve görev bellidir ; Bu işin sorumlusu İsrail Komutanını ele geçirmek. !...


Filistinlilerle kurulan ilk temaslar sayesinde hedefine adım adım yaklaşmaya çalışan Polat Alemdar’ı bazı sürprizler beklemektedir. Hedeflerindeki kişi olan Moşe Ben Eliezer’in kural tanımaz gaddarlığı ve teknolojik imkânları işleri zorlaştırmaktadır. Polat, Moşe’ye ulaşmaya çalışırken, Filistin’de masum insanların nasıl öldürüldüklerini görür. Moşe, köyleri yıkmakta, çocukları öldürmekte ve Polat’a yardım eden herkesi hapse atmaktadır.Ancak teknolojik imkânlar ve kural tanımazlık, Moşe’yi kurtarmaya yetmeyecektir.

Kurtlar Vadisi Filistin 28 Ocak 2011'de Sinemalarda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder